Zadej v košíku "LETO2" a zleni si to ještě o kousek víc

Výměna, vrácení a reklamace zboží

Výměna zboží:

V případě špatně zvolené velikosti má u nás zákazník možnost zboží vyměnit. Ať už za jinou velikost nebo úplně jiný produkt.

Zboží musí být vráceno v nepoškozeném stavu, bez známek užívání, včetně visaček a štítků. Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží!

První výměna je zdarma a za každou další účtujeme dopravné 100 Kč.

Výměna zboží je možná pouze do 14 dnů od převzetí zásilky.

Poštovné při vrácení zboží si hradí kupující sám.

Kupující není oprávněn vyměnit zboží, které naplní jednu z níže uvedených podmínek:

  1. oblečení je bez původních štítků, visaček
  2. zboží je vyprané
  3. zboží je špinavé, mokré nebo zapáchá
  4. část zboží nebo příslušenství je poškozená nebo chybí
  5. spodní prádlo, plavky ani ponožky nelze z hygienických důvodů vrátit nebo vyměnit

 

Formulář k výměně zboží ke stažení: ZOBRAZIT FORMULÁŘ

 



Vrácení zboží:

Pokud vám z nějakého důvodu zboží nevyhovuje, nesplňuje vaše představy a nevybrali jste si jiný produkt, tak zboží můžete bez udání důvodu vrátit.

Zboží musí být vráceno v nepoškozeném stavu, bez známek užívání, včetně visaček a štítků. Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží.

Odstoupit od kupní smlouvy můžete do 14 dnů od převzetí zásilky.

Po doručení zásilky prodávajícímu, bude kupujícímu zaslána částka odpovídající ceně za zaplacené zboží. Poštovné při vrácení zboží si hradí kupující sám.

Kupující není oprávněn odstoupit od kupní smlouvy, pokud naplní jednu z níže uvedených podmínek:

  1. oblečení je bez původních štítků, visaček
  2. zboží je vyprané
  3. zboží je špinavé, mokré nebo zapáchá
  4. část zboží nebo příslušenství je poškozená nebo chybí
  5. spodní prádlo, plavky ani ponožky nelze z hygienických důvodů vrátit nebo vyměnit

 

Formulář o odstoupení od kupní smlouvy ke stažení: ZOBRAZIT FORMULÁŘ

 



Reklamace zboží:

Pokud se u zboží vyskytla vada, tak má zákazník právo zboží reklamovat. Za případné vady a komplikace se zákazníkům omlouváme.

Reklamaci po převzetí odesíláme výrobci k posouzení a následnému vyjádření o jejím vyřešení.

Reklamace se snažíme vždy vyřídit co nejrychleji, ale bohužel nedokážeme ovlivnit rychlost vyjádření výrobce.

Kompletní podmínky a náš reklamační řád najdete zde: ODKAZ NA REKLAMAČNÍ ŘÁD

 

Reklamační formulář ke stažení: ZOBRAZIT FORMULÁŘ

 


 

ikony-rozcestnik
Potřebujete poradit?

Kontaktujte nás: objednavky@qsport.cz

Vytvořil Shoptet | Design Shoptak.cz