Mizuno MONARCIDA NEO III PRO FG - Black/Silver
Kód: P1GA242203_40.5/7.2 P1GA242203_41.0/7.6 P1GA242203_42.0/8.2 P1GA242203_42.5/8.6 P1GA242203_44.5/10.2 P1GA242203_45.0/10.6 P1GA242203_46.0/11.2 P1GA242203_40.0/6.6 P1GA242203_43.0/9.2 P1GA242203_44.0/9.6 Zvolte variantu



Související produkty
Detailní popis produktu
Informace o produktu
Kopačka MONARCIDA NEO II PRO patří do střední kategorie, je ovšem navržená v duchu řady MORELIA NEO a svými vlastnostmi a pohodlím pomůže všem hráčům zlepšit výkon na hřišti. Využívá stejné kopyto a konstrukci svršku, Engineered Fit Last Neo, včetně systému šněrování, stejnou ultra lehkou podešev s vynikající stabilitou, jako MORELIA NEO IV.Svršek z umělé kůže klade důraz na dlouhou životnost a odolnost i v nejnáročnějších zápasech.
Vlastnosti
- Svršek z umělé kůže (mikrovlákno).
- Využívá stejné kopyto, Engineered Fir Last Neo, jako u kopačky MORELIA NEO IV.
- Využívá stejný systém šněrování, stejnou ultra lehkou a odolnou podešev jako kopačka MORELIA NEO IV.
- Vhodná na všechny druhy povrchů (zemina, umělá i přírodní tráva).
- Vyjímatelná stélka ZERO GLIDE (až 1,5 větší přilnavost než u běžných stélek).
Charakteristika
Model MONARCIDA NEO sřední úrovně těžící z DNA řady kopaček MORELIA NEO. Nový materiál syntetické kůže, využívající mikrovlákna, dodává svršku větší odolnost při intenzivní zátěži, ať už během zápasu nebo při tréninku. Využívá stejnou podešev pro „barefoot“ pocit pohodlí jako model MORELIA NEO IV.
Pro koho
Pro hráče, kteří hledají ultra-lehkou a flexibilní kopačku.
Technologie
Removable Insock
Rádi bychom Vám představili značku Mizuno, kterou náš e-shop nabízí v kategorii dětských batohů a kabelek. Mizuno je německá značka, která se specializuje na výrobu kvalitních a praktických batohů a kabelek pro děti. Design batohů Mizuno je inspirován potřebami dětí a jejich každodenními aktivitami.
V našem e-shopu naleznete širokou nabídku dětských batohů a kabelek od značky Mizuno, které jsou vyrobeny z kvalitních materiálů, jsou odolné a pohodlné na nošení. Každý batoh a kabelka má svůj unikátní design a funkce, které ocení jak děti, tak rodiče. Mizuno batohy jsou navíc vybaveny reflexními prvky pro bezpečnou cestu do školy nebo na výlet. Věříme, že si u nás vyberete ten správný batoh nebo kabelku pro Vaše děti, které se stanou jejich praktickými a spolehlivými společníky na každé cestě.
Jsme autorizovaným prodejcem značky Mizuno.
MIZUNO SE ZAVAZUJE:
Pod názvem MIZUNO CREW 21 jsme v září roku 1991 představili náš závazek přispívat ke globální udržitelnosti a zachování naší planety pro budoucí generace. Uvědomujeme si, že prakticky veškeré aktivity spojené s provozem naší korporace ovlivňují prostředí, ve kterém žijeme, a proto zaměřujeme naši pozornost na trvalou udržitelnost v našich každodenních činnostech. Všechny tyto aktivity zohledňující co nejmenší vliv na životní prostředí od dubna 2021 sdružujeme pod označením „MIZUNO CREW 21“. Zavazujeme se přispívat k sociální, ekonomické a ekologické udržitelnosti a naplňovat naše cíle, kterými jsou využívání nejnovějších technologií a inovací a neustálé vylepšování našich produktů a služeb. Usilujeme o to, abychom si my lidé skrze péči o své duševní i fyzické zdraví zajistili budoucí prosperitu. |
NAŠE VIZE |
Věříme v udržitelnou budoucnost, ve které bude lidstvo žít na bezpečné a zdravé planetě. Věříme v zachování důstojnosti každého člověka a budeme stále usilovat o globální prosperitu a budoucnost, kde se sportu budeme moci věnovat kdykoliv, kdekoliv a bez omezení. |
NAŠE MISE |
Naším cílem je chránit a zachovat naši planetu, která je jevištěm pro naše sportovní aktivity. Do našich produktů a služeb neustále vkládáme inovace, založené na nejnovějších vědeckých poznatcích i inspirované přírodou, a snažíme se tak přispívat k užitku společnosti a k budoucnosti, ve které budou lidé kultivovat zdraví svého těla i duše prostřednictvím sportu. |
NÁŠ CÍL |
MIZUNO CREW 21 představuje náš závazek přispívat ke globální udržitelnosti a ochraně naší planety pro budoucí generace. |
ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ |
Usilujeme o dosažení udržitelné společnosti a aktivně přispíváme k zachování globálního životního prostředí v obchodních aktivitách i konání každého z nás. Vytváříme produkty a služby odrážející široké spektrum hodnot, které sport ztělesňuje. Ochrana životního prostředí, ve kterém se lidé mohou věnovat sportu a žít zdravý plnohodnotný život, je pro nás důležitým tématem. |
ZDRAVÍ |
Víra v kolektivní sílu sportu, který přispívá k našemu duševnímu a tělesnému zdraví. Sportovní aktivity nejen udržují naši psychickou a fyzickou kondici, ale také podporují komunikaci napříč zeměmi a generacemi, a přispívají k využití potenciálu lidí i jednotlivých regionů. Značka Mizuno se snaží zpřístupnit sport co nejvíce lidem a přispívat tak k tvorbě bohatší a udržitelnější společnosti, ve které může být každý člověk úspěšný. |
HUMANITA |
Jsme jednotní v úctě k rozmanitosti a v úsilí tvořit budoucnost, ve které všichni lidé budou respektovat, přijímat a přistupovat s pochopením k sobě navzájem. Věříme ve svět, ve kterém mohou všichni lidé žít rovnocenný život. Abychom toho dosáhli, respektuje naše společnost rozmanitost společnosti a upřímně svými aktivitami usiluje o to, poskytovat lepší sportovní vybavení, větší prostor a více příležitostí ke sportování všem lidem, bez ohledu na národnost, rasu, pohlaví, věk nebo fyzické schopnosti. |
AKTUÁLNÍM HLAVNÍM CÍLEM JE DO ROKU 2050 ZCELA ELIMINOVAT EMISE CO2. |
Současně uskutečňujeme řadu dalších aktivit ve třech výše důležitých oblastech: zdraví, životní prostředí a humanita. Ty mají pak další podoblasti, na které se budeme postupně zaměřovat: snižování množství odpadu, spotřeby vody, využívání obnovitelných zdrojů, motivace ke sportu, zlepšování fyzického i psychického zdraví, vzdělání, sociální a genderová rovnoprávnost, respekt ke všem lidem či rovné příležitosti lidem s postižením. |
Snížení emisí CO2: využití obnovitelných zdrojů, hybridních automobilů v provozu naší společnosti, využívání recyklovaných materiálů, snížení emisí CO2 ve výrobních procesech, využívání nových ekologických materiálů (např. Bloom), zapojení do iniciativy sázení stromů (spolu s National Forest Foundation (US) ). |